「マスターウォール」は、東京銀座を本店に、直営店8店舗、エディションストア(ショップインショップ)54店舗を構え、
「100年後のアンティーク家具へ」をコンセプトに、素材への追求と、上質な“暮らし”を銀座から日本・世界へ広げていくことを目指します。
MASTERWAL has 8 directly managed stores and 54 edition stores (shop-in-shop), headquartered in Ginza, Tokyo. Based on the concept of "Furniture that will last more than 100 years", we aim to pursue materials and spread high-quality "living" from Ginza to Japan and the world.
マスターウォールが展開するシリーズ、YU(ユー)・Blueprint(ブループリント)を最上グレードのオーク材で新たな
世界観を表現。
照明・ラグ・ファブリックのセレクトも展開し、インテリアのトータルコーディネートを提案。
また、新設のライブオフィスでは、オフィスでの時間も暮らしの一部と捉え、独自のワークスタイルを提案いたします。
MASTERWAL's YU and Blueprint series express the new world view with the highest grade oak. We offer a selection of lighting, rugs, and fabrics, and propose total interior coordination.
In addition, the newly built live office will propose a unique work style in which time spent in the office is considered a part of daily life.
マスターグレードのウォールナットを中心とした、
オーセンティックなマスターウォールの世界観を
展開するフロア。
A floor that presents the world view of an Authentic Masterwal centered on master grade walnut.
マスターウォールが提案するベッドを中心とした寝室アイテムと、マスターウォールがセレクトする老舗イタリアンブランド「GERVASONI」、日本とイタリアの美意識やライフスタイルを融合したAKASEの新ブランド「CONTATTO(コンタット)」を展開。
This store will propose bedroom items centered on beds proposed by MASTERWAL, GERVASONI, a long-established Italian brand selected by MASTERWAL, and CONTATTO, a new brand by AKASE that fuses Japanese and Italian aesthetics and lifestyles.